ettdjupavandetag.blogg.se

Ettdjupavandetag, handlar mer eller mindre om mig, min vardag, hela livet. Här kan jag skriva av mig utan att något ska påverka mig, känslor, rädslor. Allt som finns i tanken. Texter & Bilder är personliga och skrivna av mig.

Ett tag sedan...

Publicerad 2015-02-13 19:58:41 i Allmänt,

Det var inte igår ... eller var det det?
Iallafall så var det ett tag sedan jag skrev och jag tror faktiskt inte att mycket har hänt sedan sist, eller iofs, det it depends... hur man ser på det.Iallafall sedan den 5/1 .... vad har hänt...

Jag har jobbat en hel del, och för er som inte vet vad jag jobbar med. Är undersköterska inom hemvården.
Sedan har jag varit sjuk ...
först feber + huvudvärk...
sedan flunsan ... eller maginfluensa... och sen på det njurstensanfall...
frågan är vilket som var värst , jag svarar sistnämnda, kunde jag varit utan!

Beställt en resa tillsammans med min sambo. Bulgarien. När vi åker, ja det är då du ser oss vinka ner på er alla. När det är , håll utkik :) or not!

Umgåtts med min syster och hennes familj. Varit trevligt. Faktiskt där jag fick njurstenen.. då ambulansen hämtade mig. Nog pratat om det.
 
Att gå hemma och vara sjuk ungefär 4 dagar , var jobbigt, för ville jobba. Men att ta semester 4 veckor är svårt. Tufft. Men iallafall.

Nästa inlägg handlar om hemvården.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela