ettdjupavandetag.blogg.se

Ettdjupavandetag, handlar mer eller mindre om mig, min vardag, hela livet. Här kan jag skriva av mig utan att något ska påverka mig, känslor, rädslor. Allt som finns i tanken. Texter & Bilder är personliga och skrivna av mig.

Allt man säger ..

Publicerad 2015-01-05 22:30:30 i Allmänt,

Allt man säger är på riktigt
tag min hand nu men försiktigt
Ömtåligt som porslin
du har en vacker själ men fin

Ingen kan vårt språk få veta
inte ens om de börjar att leta
En hemlighet är bra att ha
oavsett vart man än ska

Du har mig i din tanke
bort ifrån skåne och mot närke
milen är ganska kort
men det går så himla fort

Att vara en del av dig nu
även om du idag
kalla mig din fru

Vart du än må vara
så har du kvar mig
din gåva

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela