ettdjupavandetag.blogg.se

Ettdjupavandetag, handlar mer eller mindre om mig, min vardag, hela livet. Här kan jag skriva av mig utan att något ska påverka mig, känslor, rädslor. Allt som finns i tanken. Texter & Bilder är personliga och skrivna av mig.

Ibland så får man söka...

Publicerad 2015-01-05 21:52:10 i Allmänt,

Ibland så får man söka efter något att finna
någon som är som dig, likasinnad

En vän som säger att dem är en vän
bedrar dig, utnyttjar dig och behandlar dig som skit under skorna
Endast för att söka efter någon av de andra och moderna

Man säger att man finns
att man kan höra av sig , om du minns
Inte en röst är hörd
Man vet inte om vänskapen finns eller om den är körd.

När man säger aldrig utan dig
för man är inte hel
allt man känner och allt man gör är fel

Ett öppet hjärta är allt man ber om
dörren är öppen, så kom.
När man vill ha någon nära och inte så långt bort
Bara en aning, bara lite kort

Vänskap är något av det absolut finaste slaget
man får passa sig så ingen annan säger
vännen är som taget.

Vem är ja utan ett brustet hjärta
allt man gör är att kämpa
och har tusen bitar av smärta

Är loppet kört?
Ä vänskapen något att hålla fast vid?
Bryr du dig?
Vart vänder jag mig?

Vart är du när jag dig behöver...
Förlåt mig, men säg mig allt som är lögn
och när är det över..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela