ettdjupavandetag.blogg.se

Ettdjupavandetag, handlar mer eller mindre om mig, min vardag, hela livet. Här kan jag skriva av mig utan att något ska påverka mig, känslor, rädslor. Allt som finns i tanken. Texter & Bilder är personliga och skrivna av mig.

Känn efter i ditt...

Publicerad 2015-01-05 22:19:30 i Allmänt,

Känn efter i ditt hjärta
vem som är din vän
eller fiende
Vägkanten du står på
är livets slutände.

Hoppa eller gå
det avgör du
du gör vad du kan
du vet vad du kan få

Det är ingen dans på rosor
ta inte av tjejen sina trosor
låt bli att vara korkad
det är du som blir sårad

Du vet inte hur man älskar
inte heller hur du ska förlåta
Livet är trots allt
en stor gåta.

Vad som är meningsfullt för dig
kan vara mycket
men ochså litet
Du trampade i klaveret
och foten på spiken

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela