ettdjupavandetag.blogg.se

Ettdjupavandetag, handlar mer eller mindre om mig, min vardag, hela livet. Här kan jag skriva av mig utan att något ska påverka mig, känslor, rädslor. Allt som finns i tanken. Texter & Bilder är personliga och skrivna av mig.

Kram..

Publicerad 2015-01-05 22:47:57 i Allmänt,

En kram är tryggheten
av någon som är varm
Oavsett så kommer den när du ringer
eller när du slår ett larm.

I nöd och nöje man där är
hur många misstag
du dig än lär.

En puss på kinden
ger många minnen
du tar bilden
ur alla dina sinnen

Ögonkontakten man får
är din och min
den är vår
Man ser på varandra och ler
leendet blir allt fler

Att göra dig glad
är en mening
ifrån världens ände

Oavsett hur du känner
är vi bara vänner

En logisk förklaring
för vänskap
är
tillit, kommunikation och ärlighet
vilket kap

Inte bara i fantasin som vi finns
även i verkligheten vi minns
Att i drömma är det vänner som styr
oavsett om du har huvudvärk eller är yr

Känner du inte att vi klickar
det är bra, då är vi för olika

När du mig behöver
tveka inte och hör av dig

För du har en vän i mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela