ettdjupavandetag.blogg.se

Ettdjupavandetag, handlar mer eller mindre om mig, min vardag, hela livet. Här kan jag skriva av mig utan att något ska påverka mig, känslor, rädslor. Allt som finns i tanken. Texter & Bilder är personliga och skrivna av mig.

Negavtiva

Publicerad 2015-01-05 22:33:16 i Allmänt,

Negativa tankar
när hjärtat bankar
det slår hårt
inget liv är kort
Många år vi sätter dit
det är ändå ganska fritt

Man mår dåligt
komplicerat men ochså krångligt
Man ger vad man får
oavsett så har man oläkta sår

Livet är inte enkelt
utan även lite stelt
Ett hinder man stöter på
en lösning på ett hinder
eller fortsätta att gå

Vem har sagt att allt ska vara lätt
du blir bara arg
och ber mig hålla käft

Varje dag då du blundar
är en gåva
kanske är dags då
att sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela