ettdjupavandetag.blogg.se

Ettdjupavandetag, handlar mer eller mindre om mig, min vardag, hela livet. Här kan jag skriva av mig utan att något ska påverka mig, känslor, rädslor. Allt som finns i tanken. Texter & Bilder är personliga och skrivna av mig.

Öppna en dörr...

Publicerad 2015-01-05 22:27:14 i Allmänt,

Att öppna en dörr och kalla mig din vän
är något av den varma tryggheten
I ens hjärta du lämnat spår
som varar föralltid, åtminstone i hundra år.

Du kanske inte känner mig helt
det är bra, då blir det inte helt stelt
Huvudsaken är att man har varann
Även en dålig dag behövs en famn

Att inte din röst på dagar fått höra
Det är okej, då slipper man störa

Se mig i ögonen utan att du frågar
le ifall du kan och om du vågar
Generad och röda kinder du finner
Ge mig din hand och vi en vänskap binder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela