ettdjupavandetag.blogg.se

Ettdjupavandetag, handlar mer eller mindre om mig, min vardag, hela livet. Här kan jag skriva av mig utan att något ska påverka mig, känslor, rädslor. Allt som finns i tanken. Texter & Bilder är personliga och skrivna av mig.

Sweetcaticat

Publicerad 2015-01-05 22:36:19 i Allmänt,

Sweetcaticat
har fått fnatt
vägrar att lyssna på vad du har
att säga
inget ovanligt
om du kan haja

När du vill minnas
hon minns
även om du inte finns
Be henne inte att stanna kvar
inte iheller att hon går
Hon kommer krossa ditt inre
även om hon inte får

Vad finns det mer att säga
inte mycket mer
för henne att lära

Sweetcaticat
vem hon än är
ett annat jag
nu och här
Hon gör precis som hon vill
även när tiden den står still

Bara att le och lite där till
Do you feel, whatever I kill

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela