ettdjupavandetag.blogg.se

Ettdjupavandetag, handlar mer eller mindre om mig, min vardag, hela livet. Här kan jag skriva av mig utan att något ska påverka mig, känslor, rädslor. Allt som finns i tanken. Texter & Bilder är personliga och skrivna av mig.

Tårarna rinner...

Publicerad 2015-01-05 22:22:35 i Allmänt,

Tårarna rinner sakta ner ifrån kinden
kanske inte minns alla dessa minnen
du torkar med en servett
om igen
hur gör du
berätta för mig nu
finns väl inte mycket att säga
som du inte kommer att haja

Tårarna är ifrån dig
som du orakade
se dig om vad du
skadade.
Blodet du inte ser
hjärtat får du inte mer
Förlåtligheten blir allt fler och fler
vi kan varken höra
eller se det andra ser

Tiden är uppskattningen på en timme eller två
Därför vi är osynliga
så låt oss gå.

Tack för att du är du
Gift dig aldrig
eller skaffa dig en fru.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela