ettdjupavandetag.blogg.se

Ettdjupavandetag, handlar mer eller mindre om mig, min vardag, hela livet. Här kan jag skriva av mig utan att något ska påverka mig, känslor, rädslor. Allt som finns i tanken. Texter & Bilder är personliga och skrivna av mig.

Tittar upp mot ..

Publicerad 2015-01-05 22:25:50 i Allmänt,

Tittar upp mot himlen
vad du ser är stjärnbilden
Ett avtryck som är av dig man ser
tankarna blir allt fler och fler

Stanna upp och tänka klart
vore logiskt men ochså smart

Att tänka är logiskt utan ord
är att vara utan hjärna
även kallat mord


Fatta att du betyder allt
även när det är varmt eller kallt
När man börjar frysa riktigt
ta kärleken på allvar
men ochså försiktigt

Om allt nu går så fel
är man inte längre hel
Det är nu jag dig behöver
Är allt det som vi byggt över...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela