ettdjupavandetag.blogg.se

Ettdjupavandetag, handlar mer eller mindre om mig, min vardag, hela livet. Här kan jag skriva av mig utan att något ska påverka mig, känslor, rädslor. Allt som finns i tanken. Texter & Bilder är personliga och skrivna av mig.

Upplevelse

Publicerad 2015-01-05 22:40:22 i Allmänt,

En upplevelse har två versioner
man sätter sig själv i olika
situationer
det kostar inte mycket,
inte många kroner

Man kan bli oense om så väldigt litet
hur bygger man upp det
som en gång varit slitet

Man minns den som sa det sista
men inte hamnar man i någon kista
Bara att dra en linje
över allt det gamla
även om hjärnan
den kommer att skramla

Simpelt, eller hur?
Allt från tårar till en regnskur
Det som är viktigt
är inte glömt
bara något man undviker
eller som man gömt.

Ge mig svaret på varje fråga
oavsett vad så orkar jag att höra

En upplevelse har två sidor
Man måste förstå varandra
utan något hinder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela