ettdjupavandetag.blogg.se

Ettdjupavandetag, handlar mer eller mindre om mig, min vardag, hela livet. Här kan jag skriva av mig utan att något ska påverka mig, känslor, rädslor. Allt som finns i tanken. Texter & Bilder är personliga och skrivna av mig.

Vad är meningen med...

Publicerad 2015-01-05 22:13:41 i Allmänt,

Vad är meningen med livet
är det stora eller lilla klivet
Att hoppa utan att satsa
vore konstigt om ingen fatta
Det man inte vinner alls
har tjejen runt sin hals

Vad som är så magiskt
är ochså ologiskt.

Man bråkar och tjafsar
hett och dramatiskt
Att man får konsekvenser
det kommer sällan gratis
 
Fånga det du vill
när du kan
oavsett vad så har du tjejen
i din famn.

I tid och rum du börjar sjunga
Andas in och ut genom din ena lunga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela